150809

Godmorgon :) igår vart det steek 5 min sen drog vi för det var så kallt x) de är riktigt kallt nu på kvällarna ;o hösten är här :/...jag vill ha mer sommar..sommaren är bäst ! men iaf så ska jag med mittt lilla gäng ut och grilla framför en solnedgång och mysa ikväll :) vi tänkte också köra 5 kamp riktigt kul ! tills dess så ska jag fara till farmor och fira henne med alla mina kusiner för hon fyller år..får se om jag hinner lägga in nått inlägg mellan farmor och grillningen ;) vad ska alla ni göra idag ? kramar <3

Kommentarer
Postat av: IDA

SV: haha tack :D

Aha okej 5 min det va inte mkt :P :D

Vet inte, än e det bara morgon så har inget planerat :P e ganska spontan lixom, haah :D

så du ska ut o grilla, det låter nice, du få ha det så kul, kramar :)

2009-08-15 @ 09:36:44
URL: http://styleforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0