bortglömd ?

Idag skulle vi iväg med peter och Irina ( dom som ska gifta sig på lördag) och grilla ute på några fina klippor och det här hade mamma tvingat med mig på. Då trodde jag självklart att hon skulle väcka mig en stund innan vi skulle fara så jag skulle kunna göra mig i ordning men jag vaknar själv går upp och då är huset helt tomt och jag ringer och frågar vart dom är då får man svaret: vi är ute och grillar med peter och irina oj ville du följa med ? men hallååå ? jaa här känner man sig älskad x) så nu har jag inget att göra sitter och övar på lite frågor jag ska fråga dom och så ska pappa filma och så ska vi spela upp det på bröllopet sen :) jag kommer stamma sönder x) och en annan sak är att min röst förändras jättemkt på film ;o jag låter som en himla kråka haha men men några kanske får ett gott skratt iaf (y) jaa jag vte inte riktigt vad ajg ska hitta på idag ska vell bädda rent i sängen damsuga mitt rum och ta bort några fläckar jag fått på ett av mina byxor..sånt man ska göra innan skolan börjar..jaa skolan börjar imorogn både sorgligt och lite lite liten gnutta kul :) hoppas 9an går fort himla fort ! jag vill hoppa 9an och börja gymnasiet direkt ;o och jag börjar få panik ! man måste välja linje också..jag har inte en blekaste aning :o det lär vell bli samhälls som alla andra...aja vi höres ! kram <3



Vad ska du börja/eller går du  för linje ? :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så mycket! ♥

2009-08-23 @ 13:50:58
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså ? coolt :D Jag har gått två år på natur fast nu har jag bytt till samhälls så ska börja om tvåan nu ^^

2009-08-23 @ 14:10:34
Postat av: Anonym

Hahaha jag vet inte heller vad det var :D

2009-08-23 @ 14:10:57
Postat av: Anonym

tack sötnos! Den är från Bikbok :D <3

2009-08-23 @ 17:00:24
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Evelina

kan inte svara dig anonym ;) kram

2009-08-23 @ 21:10:21
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0