Daagen

Sorry för jag inte hann blogga imorse men tänkte skriva varför nu :) jag vaknade och när jag satt och åt frukost kom mamma springade och sa att vi måste fara in på stan och köpa present till pappa för han fyller år på fre ..jag är inte särskilt bra på födelsedagar om man säger så .. det vrat en kortis in till stan och fixa de ..du hittade jag okcså den klockan jag ska önska mig när jag fyller år (den i mitten här nedanför) sen vart det hem och äta sen vart det steeek på stranden med danne och olle ..och när man är sånna badkrukor som dom är så måste man ju hjälpa så dom får svalka av sig lite fast dom inte badar..bara oll eoch danne som fattade de där x) haha aja sen vart det hem och äta och ta en snabb dusch och nu ska jag packa för imorgon far vi ! :D äntligen säger jag ! vi ska ut och paddla :) jag danne olle hanna malin ogge :D fett kul ! vi tältar över till ons såå jag kommer inte kunna blogga nått :) men jag kommer hem med bilder ni får se sen ;) får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorogn bitti ..nu måste jag packa ! ha en bra kväll alla sköna bönor puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du klockan? hur mycke kostade den??

2009-08-03 @ 22:39:47
Postat av: line

köpte du den fina klockan som du visade i förra inlägget?:)

sv; men åh vilken osis:( men, det kommer säkert fler gånger! .. men oj vad man skulle vilja vara brudtärna:) kramkram!

2009-08-03 @ 22:49:42
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0