God morgon !

hehe lite sent men :) det är steek ute så jag ska ta med min solo tidning och gå ut och lägga mig och steeka med coccosoljan. Sen ska jag damsuga,måla naglarna och steka mer 8) hehe ikväll ska jag få träna med div 2 :D ska bli kanonerkul ! önska mig lycka till :) hoppas det går bra..första gången med klubba sen uppehållet lite pirrigt men så ska det vara ! efter det så skulle vi igentligen fara ochfira farmor för hon fyller år idag men det vart inte så för att mina kusiner kommer till henne på lördag så då far vi dit då så vi får träffa dom med men då akn inte jag följa för då ska vi ut och grilla och köra 5 kamp ska bli kul ! nää nu ska jag ut och steka vi höres puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0