God morgon alla kära läsare !

Hej hopp gummi snopp :) tråkigt väder idag ..den här sommarens väder har varit sämsta sen jag föddes typ ;o inte kul :( men vad kan man göra ? inget ..snart börjar skolan och jag måste bara säga att jag saknar alla i min klass för jävla mkt :( och jag skäms över att jag inte har varit med er på hela sommaren ! men som sagt så har jag haft fullt upp 24/7 som vanligt ..det ska bli sååå himla kul att träffa er mina små änglar :) men att början 9an vet jag inte om jag kommer gilla lika mkt .. hoppas jag kommer klara av det lidande året :o hehe aja till dagens ära så frågade mamma om jag ville rensa vindan med henne och tjäna lite pengar ..och det e ju dligt väder så varför inte :) jag behöver ju stålar till min dator som jag ska köpa :) såå nu ska jag kila iväg och göra mig i ordning och sen hjälpa mamma och ikväll så har jag träning :D så länge sen jag var där har tränat själv i 2-3 veckor nu :) ska bli kul att träffa alla från laget med ;) vad ska ni göra idag ? :) puss <3

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tycker det är bra väder, man mår illa av för mycke sol 8)

2009-08-11 @ 11:52:47
URL: http://alexanderengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0