hann inte blogga igår (n)

jaa det var tråkigt (n) men istället så skriver jag om gårdagen nu :) tro bara inte att jag blivit datorbög bara för att jag är inne såhär tidigt, tro mig jag har en bra anledning ;) aja iaf så klarade jag av första skoldagen ganska bra vi gick i en och en halv timme tror jag ? vi fick massa info och skit och idag ska vi in till stan och kolla på konst nästa vecka på tisdag en till utflykt (Y) sen så ska vi fara iväg och dansa bugg på parken om 2 veckor med alla 9or i hela komunen ska bli jättekul tycker jag :)! annars så måste jag hitta en prao plats ! jag hatar sånt här ;o jag vill ha prao där det är kul att ha prao vill liksom inte bara stå och diska hela dagarna..iaf så måste jag ha prao på området tillverkning/ teknik och jag skulle vara jätte tacksam om ni skulle vilja ge mig förslag vart jag kna praoa ? på nått ställe ni kanske har varit och tyckte var jättekul ?senare for ju jag iväg till nelly vid 6 snåret och vi snackade om lite allt möjligt och så lekte vi men en jättesööt liten varelse ! han heter Denzel (y) haha :) ska få se om jag hinner med att lägga in en bild på han senare idag. sen kom jag hem och så hade jag fått en tidning från ellos som det var rea i och där hittade jag ett par jättesnygga byxor som jag bara ville ha !! och en fransigväska som skulle vara jättebra till skolan men då är byxorna så klart förkorta ! fan vad jag fick damp då :O fan vet dom inte att det finns långa tjejer här i sverige eller ? :S verkar iaf inte som såå !!! jag tror jag ska öppna en egen affär för tjejer som är långa...längre byxor och tröjor! jag lovar ni vill inte vara lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0