Home sweet home <3

Nu är jag ätligen hemma ! jag har inte kunnat haft det bättre 8) jag har haft jätte roligt värkligen vill bara säga ett stort tack till ramona att jag fick följa henne :) jag har alldeles för mkt att berätta så kan inte skriva allt det kommer lite bilder istället och sen så ska jag säga att vi träffade på 2 känidisar 8) tobbe trollkarl och kapphals modell :) hoppas ni haft bra  de dagar jag har varit borta ! njut av bilderna ;) (klicka på dom för att få dom i större format) JAg vill cokså säga ett STORT tACK till Linnea hilje för att jag vart veckans blogg hos henne :) kram <3
  
ramona och jag ;D
    
<-- vill ha..och vill kunna bära klackskor :(

DET BLEV DENNA KLÄNNING TILL BRÖLLOPET ;D vad tycks ?

Kläder jag köpt :)
byxor, tröja,väska

Kläder jag köpt :)
lack läggings,linne/tunika, väska

kläder jag köpt :)
lack läggings ( igen ), nit armband, skärp, linne

kläder/saker jag köpt olja,tröja,byxor,skor fick jag av ramona :) tack ! <3

HAHA den bjuder jag och ramona på x) bilder från gröna lund ;D

Tobbe trollkarl Ramona och jagh :D och vi åkte såklart insane på grönan ..jag trodde jag skulle dö ..men det va as kul när man åkt färdigt x) haha :D

Kommentarer
Postat av: IDA

SV:Aha okej då har du deffinitivt fler affärer än vad jag har i min stad :p

Det ser verkligen ut som du haft jättekul :)vill med till Sthlm... Jättefina kläder du hittat oxå. Klänningen till brölloppet var superfin, gillar färgen.

En lyckad shopping resa ser det ut som :D

Ha det bäst, kram

2009-08-01 @ 12:39:01
URL: http://styleforever.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Att du jämt ska hitta så mkt snyggt! ;o Jag blir ju inte liiite avis på dig!



<3

2009-08-02 @ 18:47:19
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0