hyfsad dag

jaa det vart en ganska hyfsad dag i slutändan fast jag höll på att hungraihjäl på lunchen x) mat tanter suger på att räkna (Y) och jag kände mig som ett matvrak 8) me halå det är ju mat vi pratar om här ;) efter vi slutat så satt jag med jonte i bussen hem och sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt smaskade i mig en glass och lagade mat sen drog jag mig till träningen fast jag typ somna på vägen dit..oja jag var trött..men det gick faktiskt bra som tur var :) och nu är jag pigg som en mumie 8) har färgat mammas hår så ska springa och göra det klart..imorgon är första " pluggdagen" hoppas det går bra,slänger även in lite bilder från dagen med dom jag gick runt med på kost turen x) haha kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar :) japp jag har laddat hem den ;)

2009-08-25 @ 21:45:29
Postat av: emelie

sv: haha så de ska va ;):D kram

2009-08-25 @ 21:55:34
URL: http://emeliefermen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ohhhh... vad sexy vi är!

iaf du och nadde :)! <3

2009-08-28 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0