Igår kväll


Natten igår så bakade jag och nelly kärleksmuffins och sen såg vi på en kärleksfilm ciao bella. Jag tycker den får 5 av 10..det var för mycket fokuserat på utseende och vem som gjorde det eller inte det var liksom det filmen handlade om. Det är tvärt emot vad man ska kolla på enligt mig ! vad tycker ni ? :) jag bjuder såklart på receptet till muffinsen här nedanför kram

Muffins ca 15 st :
100 g margarin
2 ägg
2 1/2 dl socker
1 1/2 tsk vanillinsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
1/2 tsk bakpulver

Glasyr:
karamellfärg
florsocker
vatten
blanda ihop.
valfritt ovanpå glasyren e.x.p bär,strössel,sås,maränger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaså, ah ja är 93:a och född tidigt på året :)kram

2009-08-13 @ 11:53:54
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/
Postat av: line

ja, jag såg ciao bella på bio och blev riktigt besviken! den var definitivt inte värd 80kr:( kram!

2009-08-13 @ 13:10:52
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0