Moppekörning idag 8)

Hej alla där ute hur mår ni ? :) jag mår inte så bra..är lite less på några saker. Men men jag har inte så mkt att berätta förutom att jag ska träna med div 2 idag igen 3 timmars pass ska bli kul ! får hoppas att det går en liten gnutta bra denna gång :o ..gick värkligen piss förra ! och det är himla pinsamt när man inte känner nån där typ x) men iaf annars idag så ska jag lära mig köra crossmoppe 8) hehe ska bli roligt ! så jag ska ut i pissregnet och köra jag :) nån gång måste jag ju lära mig och då akn man vell lika väl ta när de e regnigt så slipper man slösa på dom bra dagarna hehe kramsi <3


Innebandy+köra crossmoppe= Idag :)

Kommentarer
Postat av: elin

klänningen är ifrån h&m ja :) hihi, kram

2009-08-16 @ 15:20:01
URL: http://justelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0