skoldag nr 2

God morgon hehe jaa idag är det skoldag nr 2 och vi ska in till stan och gå runt och kolla på konst :) inte så roligt kanske..men bättre än att plugga i skolan ? haha aja iaf så har jag inget val så det blir att gå runt i stan idag och leka lite med min klass :) vi slutar då kl 13.00 som vi kommer göra i 2 veckor frammåt för vi har typ special veckor x) fattade inte riktigt det där men jag haffade att vi slutar 13.00 i 2 veckor frammåt ganska skkönt tycker jag :) annars så vart våran tidigaste dag 14.20 och längsta 15.30...DRYGT! mitt schema suger jippieee (Y) tilloch med förra året var bättre..och det blev inge bättre när min mentor sa att vi har slöjd på fredagar :o jag kommer dö..det går alltid bort jättemånga fredagar under året och jag älskar sy slöjd..vi hade det på fredagar i 7an och tro mig..det vart inte mkt gjort :(..vi har även idrott 2 dagar i rad tors och fre...kan det bli sämre ? nej...aahh jag vill redan ha sommarlov 2010 (y) jag är less helt enkelt men men jag ska vell plåga mig igenom det här året :) aja nu måste jag sluta snacka och springa till bussen vi höres puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0