slappar dag ?

Helloow allihopa :) jag sov länge idag och inte så skönt ...haha lite skevft jag vet :) idag ska jag inte göra så mkt hålla på att pula lite här hemma. Jag ska rensa mins skor och sen så har jag köpt en kalender som jag ska disigna själv sen ska jag göra en bröllops frisyr på min syrra så jag vte exakt hur jag ska göra på morgonen innan bröllopet vi ska även ta familje kort innan bröllopet så vi måste typ gå upp kl 6 på morgongen för att jag ska hinna fixa syrrans hår hon ska vara brudtärna och sen locka mitt eget och sminka och massa annat :) men lite kul äre ju också ;) sen ska jag köra lite moppe idag med och om jag hinner så ska jag tjäna lite pengar och måla lite och sen har mamma tvingat mig att göra mat så jag får se vad det blir för nått ..jaa ganska mkt att göra jag vet dags att börja :) bilder kommer sen ;) kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0