Staan (Y)

idag så ritade vi typ skissar på ma/no det tycker jag var roligt sen hade vi mest genomgångar ;) efter skolan så drog jag in på stan där nelly var och så gick vi på stan och så jag hittade ett par crocker jeans på jc för 180 kr som jag köpte :) ( bild nedan ) sen köpte jag en present till brorsan och en till present som nångon vacker tjej får någon gång :) nu har jag försökt att få tag i en praoplats och det vart som värsta drömveckan :D om det nu går bra vill säga ;) hehe nu ska jag snart åka iväg på träning (y) skönt att springa av sig lite..fast igentligen är jag jätte trött x) aja hare bra <3


Kommentarer
Postat av: nelly

jag bryr mig inte om vad dom andra sa, byxorna är snygga! :D

2009-08-26 @ 18:55:10
URL: http://nellyyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar höhö :)

2009-08-26 @ 19:02:44
Postat av: Amanda

Svar: Jag med! Hur mycket fint som helst ju!

2009-08-26 @ 21:02:22
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0