091228

har nyss sagt hejdå till mina kussar som far hem till lidköping imrogon :( kul att träffa er! jag skrattade så mkt idag så att jag började grina haha har alltid kul med er :) Det vart ju staan idag med som sagt x) det vanliga alltså ;) nä men klarrt man följer om kussarna ska dit. jag hittade 2 saker till idag..elelr igentligen 3 men den ena kjolen tänker jag vänta med tills det blir ännu mer rea så köper jag den då hehe jaa alltså köpte jag 1 kjol och en tröja. Ska försöka lägga in bilderna på kläderna jag har handlat får se hur det går men förr elelr senare ska ni få se dom ;)

Just nu är jag lite irriterad på alla människor att ingen ta ansvar..det känns som att jag har ansvar för allt just nu (Y) det är liksom ingen som kan ta på sig och säga ja men det kan ju jag göra och dte är ingen som ordnar elelr ringer runt och frågar om nått utan alla bara går och väntar på att någon annan ska göra det. Så funkar det inte! jag orkar inte ta tag i allt för dom som ville veta det...

Aja ska vell ta tag i cameran och knäppa lite bilder då :) sen blire träning för min del (i) seyah!





Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Tack goding :)

2009-12-28 @ 18:09:52
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0