DEBATT...PLASTIKOPERATION ?

Imorgon har vi debatt i skolan..jag är med hellman i min klass och vi ska fara mot plastikoperationer och det jag ska berätta om är typ att man ska våga vara sig själv och att man ska och blir älskad av andra som dne man är ( om det inte är fel på personerna i sin omgivning ) vi möter johanna och nadde och vi ska klå upp på käften..inte ordspråkligt sagt då :) men eftersom hellan och jag ska vinna kör vi på stort och ska ha kavaj! och då börjar jag funderar och så kom jag på att vi har en kavaj bland våra utklädningskläder..jag springer ivrigt upp på vinden och till slut hittade jag den. Det visade sig till och med vara en skönhet (Y) pappa hade den innan mamma och han gifte sig... det är till och men armpuffar på den haha :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0