Dommaren Evelina !






TJuue på er alla där ute kom nyss hem. Har varit och dömt små flickor :) och blivit några hundralappar rikare! det behövdes nu eftersom man ska köpa en massa julklappar. Det gick riktigt bra jag börjar bli säkrare och säkrare med visselpipan och nu blåser jag ganska mkt enligt mig själv hehe :) nu ska jag göra mig i ordning för att mamma har bjudit hem gäster. Familjen windsness kommer på besök. Men jag kommer nog stänga in mig på mitt rum och råplugga! eller ja vi får hoppas för det behöver jag verkligen.

Andra advent idag. ojoj vad tiden går fort.. nu äre bara 2 veckor kvar till jul och jag tror jag har köpt en julklapp :o men det lär stanna på den siffran ett bra tag till för att jag har 5 prov i veckan (n) det gillas inte..såå jag är lite stressad kommer nog få hoppa träningen på onsdag I think. Men när den här veckna är slut så har jag gjort vad jag kan (Y) och inte bara prvo har vi.. Det är ju även Lucia! det ska bli roligt.. men jag vet hur jag kommer känna på fredagmorgon.. men att vara nervös det hör ju till! Det kommer nog gå bra :) nää nu måste jag kila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0