FILMDAG









Som sagt så sov jag ut till kl halv 12 idag :) sedan har jag tillbringat resten av dagen med nelly och vi har sett klart män som hatar kvinnor och sedan sett flickan som lekte med elden. Jag tycker att män som hatar kvinnor var en riktigt bra och spännande film! ni som inte har sett den måste se den :) själv ska nelly och jag gå och se 3an luftslottet som sprängdes på bio någon dag här på lovet ska bli roligt I think..sedan väntar vi båda mkt spännande på shutterisland som kommer i feb..den ska vi se! Nu sitter jag och väntar på mormor och morfar som är framme när som hellst här ifrån trollhättan. Sedan ska vi ha lilla julafton med dom :) ha en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0