JAG frÅgar Dig !

Har ingenting planerat för dagen idag :) eftersom det är julafton imorgon så tänkte jag vara snäll mot mamma och diska bort och sånt göra fint i köket och sedan baka klart mazarinerna som hon inte hunnit klart. Vem vet om jag är riktigt snäll kanske jag går och tvättar en stund med..jag tänkte vara riktigt duktig och köra fyspass med mig själv idag med eftersom vi inte har någon träning. Julafton imrogon? det känns inte riktigt som så..Jag vet inte har ätit 2 enstaka lussebullar i år kanske är därför. Som sagt blir min dag till så att jag kommer springa runt i huset och pyssla på lite..Har funderarat på att starta en tävling där ni kan vinna ett armband. Vad tycker ni om det ? komentera gärna om ni skulle tycka det var roligt:) Ska nog sätta mig och se flickan som lekte med elden också eftersom män som hatar kvinnor var så bra! den såg jag igår :) har inte så mkt mer att säga..ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0