Mmmm




Försovde mig imorse (Y) de gillas inte :/ fick stressa ihjäl mig för att
hinna med bussen..när jag då kom till skolan så var det Temadag idag
. Det var arbetsliv som tema :) det kom en massa personer från olika
jobb och utbildningar som vi fick lyssna till coh sedan så fick vi göra ett
intressetest. Det tycker jag var roligast ;D dte stog att yrken som designer,frisör,modell,hantverkare,filmfotograf,fotograf,konstnär,filmklippare,
försäljare skulle passa mig :) har dock haft huvudvärk idag (n) inte vanlig
huvudvärk utan ont i huvve liksom svårt att förklara ..och det är ju itne så
roligt att ha nu när jag ska plugga :/ men men får se hur det går!

Fick ett brev igår från min gamlakonfa ledare nu fteråt är han min
ungdomsledare om sportlovsläger! åååh så roligt det kommer bli säger jag bara :D
om det nu går vägen..men mamma tvingar mig typ fara med min bror om
ingen av mina kompisar kan. Haha får se hur det blir med det :) lägret går iaf
till åre den 9 - 13 feb så dit längtar jag riktigt mkt 8) på tal om längtar är ju inte
många dagar kvar till lov och jul och nyår..mmm I LikE !



Kommentarer
Postat av: esmeralda

nej inte i hela, i sthlm. lund och malmö! om jag inte mins fel. :)

2009-12-08 @ 19:18:18
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0