Nice day!

Sitter här på en stol i mitt rum och känner att jag har faktiskt ont i kroppen sedan dagens slitande. Jag har inte varit och slitit med böcker utan på en plan :) En plan med mina 4 medspelare ochmed en klubba i handen. Vi hade alltså innebandyturnering i skolan idag! vi hade gått i hop vi som spelar innebandy + melina och trodde att vi skulle ha en chans men icke då ;) men jag tycker att vi gjorde bra ifrån oss ändå! det var ju trots allt hockeyspelare vi mötte. Killar som var hockeyspelare desutom ;) men men det var en rolig grej fast vi förlorade 4 av 5 sista ägde vi ut alla på plan(Y)

Sen for vi upp till skolan och då vare lunchtime först och sedan filmdags! då var det denna film på bild nedanför som var på duken..Jag tycker att den faktiskt var bra! ni borde se den :) jag fattade inte direkt men när odm förklarade allt för mig så förstod jag ;) litr krånlig men jag tror ni fixar det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0