Nola/Park ? Frisör/ Mode&Styling ?

Idag var vi på nola/ park med skolan ja man fick välja och eftersom jag vet att jag ska söka frisör som 1 och det är ganska sälvklart vad man gör där så är jag mer orolig för mitt 2val. Så jag begav mig av till Nola skolan och kollade in Handels och Mode&Styling och eftersom jag älskar att sy och disigna så kna ni tänka er hur jag kände...gosh det är nästan så att jag är mer sugen på Mode&Styling än frisör..Men nej frisör det blir mitt 1 val :) och jag ligger precis på gränsen för betygen för att komma in förra året så man vte ju inte det kan ha sänkts mer eller så kan det har höjts med.. Men då har jag ju Mode&Styling som rädaren i nöden :) ..min plan är så här sy kläder och sånt på friteden jobba som frisör i kankse 8 år till jag blir less på det (Y) sen tänker jag utbilda mig till mäklare haha det är min plan i livet och den planen har jag säker ändra imorgon det vet man ju aldrig ;) men men jag känner mig trygg inför valet iaf :) Om jag ska berätta lite vad dom sa på Mode&Styling så berättade dom att i 1an syr man en sportjacka och en kjol, 2 så syr man en kavaj (då behöver jag inte köpa en nu) och i 3an så syr man sin egen balklänning det lät så roligt I tink :)

duscha nu, sen plugg sen plugg sen pluss sen lär jag somna bland böckerna (Y) tjing <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0