Vampyr i mitt rum ?

Sitter här och drickler te, Jag har lite ont i halsen (n) men jag ska testa att träna ändå för så farligt är det inte. Alltså träning snart kl 5 (Y) JAg hann göra klart en mvg uppgift på so:n idag och så ska jag skriva den andra imorogn för då kommer jag få mvg i slutbetyg :) jag kom på dte lite sent.. att jag måste få mvg i so ;) igår imorse vaknade jag med ett bett vid käken som kliade jättemkt och idag vaknade jag med ett bett på handen som kliade jätte mk... JAg börjar fundera på om det bor ett djur i mitt rum som går upp och äter/biter mig på natten ? Det måste jag ta en närmare titt på. Idag hade vi ju cokså sy slöjd då sydde jag upp mina byxor (Y) det finns inte byxor på stan i min längd längre typ..ett ganska sorligt besvär men jag kan ju inte direkt kapa av benen :/ kna och kan ..men jag vill ju kunna gå iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0