070709

Jag tror snart att det här nån som har lurat mig att det är sommar :( vart är sommaren igentligen ? just nu öser det ner regn utanför mitt fönster. Jag hade till och med ställt klockan idag för att kliva upp och gå ut och jobba men inte da, min dag är förstörd ! jag som tänkte gå ut och måla nu men istället tvingar pappa mig att damsuga. Ikväll skulle vi fara in på gratis konserten i stan och ta med oss pick nick och sitta där inte med filtar och mysa men nej nej, istället far jag på min fys och jag komma komma hem och vara en lerpöl. Det ända som lyser upp min dag lite är att peter ringde och sa att det är gratis gokart körning i vargropen så troligtvis så ska vi fara dit fast vädret är som det är. Jag har aldrig kört gokart så det ska bli riktigt kul ! det sägs att det är roligt så man får ju hoppas :) Imorse så gjorde jag min special macka den e mumma :) det är en vetekaka med smör sen ost skinka sallad tomat gurka piffyall krydda och ägg ! <3 men jag klantade mig  och tappade hälften av alla mina pålägg ner i mitt mjölkglas så jag fick göra en ny macka :( hehe men nu måste jag damsuga innan pappa blir jättearg.
kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0