070809


God eftermiddag ! imorseförsov jag mig trodde att jag hade ställt klockan men jag hade glömt satt in vilken dag men som tur var kom pappa in och väckte mig ändå :) så jag skyndade mig ut  och måla trappan innan de började regna det var ganska mörkt på himelen. Sedan gick jag in och fikade och sedan har jag suttit här och läst en otroligt bra blogg !Ni har säkert också kollat in den men jag länkar den iaf : http://ellamarie.blogg.se . Det är en 15åring som är garavid med 2 tvillingar ! väldigt bra blogg alltså :) annars så hittade jag en klänning till bröllopet igår kväll på nelly.com men nu när jag skulle visa den för syrran idag så var den borta :o jättekonstigt ! så typiskt :/ den var iaf jättefin men nu är den borta (Y) Ikväll är det fys på hörnsjön som vanligt ska bli skönt att springa av sig lite :) annars såå har vi tänkt att fara och paddla i nätra ån någon dag det komma bli jättekul tror jag ! :D det ser jag fram emot. Nu ska jag städa lite i mitt rum jag har ett bombnerslag värkligen det lyckas jag få ganska ofta nu för tiden hehe :) hare bra !

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej!

Hennes blogg var riktigt bra:) ha suttit och läst den typ as länge nu, och hon är nog en riktigt bra förebild för tjejer i samma ålder:)

Och kul att du skaffat blogg, det är roligt att läsa:) /miche (innebandyn)

2009-07-11 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0