10 SANNINGAR !

1. Jag är en öppen och glad person som gillar att träffa nytt folk och få nya vänner ! :)

2. Jag måste nästan alltid göra nått om jag inte hittar på något så sitter jag på en stol och hoppar med benen såå jag ser till att jag har fullt upp hela tiden, De gillar jag ;D

3.
Jag älskar mina vänner mer än vad ni tror om jga inte hade haft dom så skulle jag tagit självmord på en gång.

4. Jag har bott i mitt hus sen jag föddes och jag har aldrig varit med om en flytt :)

5. Jag är väldigt sportig av mig om jag inte får träna blir jag rastlös och får panik typ :)

( bild på öib p.93 )

6.
Jag har gått i 10 sporter det är : simning,Tennis,fotboll,dans,Innebandy,Ridning,Orgentering,Längdskidor,Gymnastik/ Balett och Konståkning. Nu går jag i innebandy och dans :)

( öib p.93 på bilden )
7. Jag är inte så tjejig av mig som man kan tro .. jag tycker fiska är jättekul och om jag får upp en fisk så har jag inget emot att ta i den och döda den ...jag har inget emot att ta i maskar eller spindlar eller kryp av något slag heller :)

8. Jag gillar överraskningar ! :D

9. Jag läser mycket böcker, mina favoriter r kärleks böcker :) jag har många bra förslag bara att fråga ;)



10. Jag älskar att sy mina egna kläder :) de som är bäst med det att ingen kan ha likadana  ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

"1. Jag är en öppen och glad person som gillar att träffa nytt folk och få nya vänner ! :)"



- jag är skeptisk!

2009-07-27 @ 18:32:53
URL: http://linnea2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0