Anlita städhjälp hemma !

När jag kom ut ur mitt rum så såg jag vilka tanter som hade städat mitt rum men de va inte vilka städtanter som hellst ;o! Det var unga killar max 20 år :o jag tappade nästan hakan när jag såg dom ! Dom va ju till och med snygga :G haha jag visste inte att de va inne att unga killar startar egen städfirma :) det här var något nytt ! från och med blir jag stammkund hos dom ? haha nää men pinsamt att dom var inne och städade i mitt rum medans jag låg och sov x) jag trodde de va några gammla tanter som skulle städa om jag hade vetat att de  va unga killar had ejag klivit upp på en gång :o haha anlita städhjälp tjejer !

Kommentarer
Postat av: Niinimaa

hahhaha , så dom kan ha kolla ni dig hur mycket som hällst :P

2009-07-09 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0