Dagarna framöver

Hejsan bloggen jag for iväg på träningen fast de åskade och vart alldeles svart på himelen. Det var tungt idag vet ej varför men de va väldigt jobbigt ;o sen cyklade jag hem och så har jag duschat och plockat upp lite på mitt rum och nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova.

Imrogon så packar jag väskan och drar till nelly där jag ska slagga en natt. Imorgon på dagen så ska jag nelly och aknske elin fara och bada oh steka för imrogon ska de bli väldigt varmt ! så det lär vara mkt folk på nyänget så vi kanske följer emd olle och danne till deras klippställe som dom hittade idag ;) får se hur vi gör ! sedan stannar jag hos nelly den kvällen och vi kanske ser på någon film eller nått man vet aldrig vad vi hittar på ;)

Tidigt på lördags morgon far jag med nellys familj till åsele marknad och stannar där den dagen och går runt där och strosar och så ska vi nog kolla på alcazar :) kul  ska de bli ! hoppas ni har bra dom här 2 dagarna kommar inte kunna blogga ngt ni får hare så bra pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0