Dagen :)

Hej allihopa fär ute jag har haft en bra dag hoppas att ni okcså har haft det :) mitt j dampar såå nu vte ni det om det fattas  jn lite här och var ;) ag har åkt runt på olika loppisar hela dagen jag hittade ett snyggt halsband (bild nedanför) för 20 kr som földe med hem sen hittade jag en gammal radio cokså som va limegrön och gul väldigt söt sådan men den skulle snubben ha 400 kr för ;o såå den följde inte emd hem fast ag hade gärnat velat ha den :( aja man kan inte få allt :) sen var vi och fikade på ett jättegulligt  cafe som hade hembakat de var dock väldigt dyrt där men gott som sagt ! (bilder nedanför) Det ligger i sidensjö och heter Linlyckan om ni vill veta ;) hehe nu ska ag klila ner och ta en dusch man kan lika väl gå ut och ställa sig på bron i 3 min så är man helt dygnsur :S tragiskt nog ..aja ag ska sluta klaga och kööpa ett nytt tangentbord :) puss <3
Btw : min hjälm har kommit :D så nu ska jag ut och tuta och köra 8)

Mitt nya halsband 20 kr loppis :)




Cafe Linlyckan i Sidensjöö :)

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Åh tack så mycket! Jättegulligt att du röstar :D

Jag är 18 år gammal :) Hurså?

2009-07-24 @ 21:32:27
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0