Full disk ;S

Sorry för att jag inte har skrivit på länge men jag har faktiskt en anledning till de och det är så att min disk på datorn e full ;S så jag kan inte ladda upp bilderr eller nått så jag har fått sätta mig och radera massa bilder :( de e kul att ha kvar till senare men jag hade inget val ;o så nu vet ni varför jag inte kunnat skriva men jag ska berätta nu lite vad som har hänt här i domsjö :)


Söndaaag : Det blev en natt extra hos nelly mkt trevligt må jag säga ! sen hämtade mamma mig och då for jag hem och så for jag ut och tränade lite och försökte fixa min dator.... sen blev det natti natti

Måndaaag : denna dag hade vi dragit ihop ett gäng för film maraton! eftersom de är så tråkigt väder ! :o jag får nå fel snart vart är sommaren !? men iaf så såg vi massa filmer dom flesta var skräck de gillar vi 8) sen for vi på san marino och åt pizza och sen tbx till malin och se ännu mer film :) tack för en lyckad dag alla fast de va så dåligt väder ;) lär ju bli fler gånger med de här vädret...

Idaaaaag : Jag vaknade för en stund sen då stog mama och baka bullar 8) mkt gott (y) annars så ska jag städa mitt rum lite sen har jag fys ikväll kl 6 men som jag känner mig just nu väldigt degig så vet jag inte ifall jag ska gå eller inte är lite tät i näsan coh så svider de lite i halsen ..vi får se hur de blir med det :) efter träningenså kommer nelly hit och vi ska sova i båten :D mys eller hur 8) vi ska ta med oss sterio så vi kan ha dunka dunka (Y) ni får gärna titta förbi en stund vi kommer at vara i domsjö båthamn ;) hoppas alla får en bra dag massa kramar till er från mig puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0