God kväll

Tjaaao for på fysen ikväll fast jag var väldigt trött med de gick ju bra iaf vi va bara 3 st ikväll :) sen for jag hem i hopp om att jag skulle kunna måla men de gick tydligen inte för da va dagg elelr vad pappa sa x) så då gick jag in och bakade istället 8) det blev en viktoria bomb den är väldigt god! :) sen har jag inte gjort så mycket mer ska snart krypa ner i sängen. Idag for jag till nelly sen gick vi ner på stranden de va ganska blåsigt och inte så varmt så vi låg med kläderna på och spleade kort och lyssnade på musik och pratade och så det var mysigt. Där träffade jag på nadde det var kul och se dig nadde ! saknat dig :) sen hämtade pappa mig och vi for hem. Hoppas ni har haft en bra dag kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0