God morgon/ Vill ha !






Här är det jag hittade på stan idag och vill haaaaa ! linnet och leggingsen ska jag köpa och det andra vill jag också ha :) men jag är inte miljonär ...skulle vara ganska roligt :) men vad tycker ni om mina vill ha ? 8)


ikväll ska jag stor städa mitt rum :( jättekuuul ... ni kan ju sms lite iaf sen tror jag att jag kryper upp i soffan och kollar på  beck kl 9  med glass i famnen om jag blir klar med städningen till dess ... kraaaamsiii













Idag blir det stan med nelly är lite stressad för vi ska åka med mamma in och  hon börjar jobba 13.05 och jag har nyss vaknat så jag måste skynda mig nu men hoppas alla mina kära läsare får en trevlig dag för det ska jag ha vi ska shoppa gärnet (6) puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0