God morgon

hoppas alla har sövit gutt inatt för mej vart de lite sådär för jag har 7 flätor i mitt hår hehe men nu har jag ju vågit iaf as kul not. Såklart är det dåligt väder idag med det är bara 14 grader ute ;o  de är as kallllt ! jag tycker de e vinter just nu eftersom jag har varit i 40 grader i skuggan i 3 veckor så usch för vädret. Eftersom det är så dåligt väder så blir de min första jobb dag idag. Det blir nice med pengar jag tjänar 50 kr i timmen :) jag ska putsa och måla typ trä som mamma har sina blommor i låte svårt att förklara men ja de blir nog kul ni kan ju sms eller slå enpling så de blir lite roligare iaf. Nu ska jag göra mig i ordning sen blir det ut och putsa. cing e ling !
kramsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0