Hello mina kära läsare !

Igår kväll vart de ös och mys :) danne och olle kom för bi en sväng annars så badade jag dom andra badkrukorna stog och kollade på :) vi pissade i skogen och från båten med (y) vi spelade kort och memory vi läste tidningar pratade och åt oss feta och medan vi gjorde allt de där så diggade vi musik 8) lyckad kväll ! Jag glömde att ta kort :( sorry för det måste bli bättre på det (y) ..Idag drog nelly och jag in til staden och där köpte vi bland annat presenter,rakgel,lotion,rollon och lite annat ;) sen dess har jag plockat upp lite gjeroj vi tog med oss i båten och tagit en dusch. Nu ska jag nog ut och kolla om jag kan måla lite senare kanske det blir bad om vi orkar hehe hoppas ni har haft en bra dag ! pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0