Hos nelly


Nu sitter jag hemma hos nelly har varit och jagat cykel lås hos alla grannar coh även ringt och frågat folk om dom skulle kunna vara taxi men efter några minuters tänkande bestämde vi oss för att cykla in till stan eftersom vi inte har något annat val. Igår kväll vart de en lite udda kväll men väldigt rolig sådan det kommer nog lite bilder m.m om kvällen. Både mina och nellys föräldrar är ute med båten så vi har var sitt hus för oss själva och är föräldra lösa :) Vi skulle ha behövt skjuts ikväll men det går inte så bra. Snart så äter vi här hos nelly eller så far vi in till stan och går på restaurang har inte riktigt bestämt oss än. Någon gång måste man ju få unna sig lite ;). Sedan blir det Ice age 3 på bio hoppas den är bra, det är många som säger det. Nu ska jag leka med nelly bloggar senare ikväll efter bion, Hoppas ni får en trevlig dag alla mina kära läsare kram Evelina  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0