Kvällen = fynd !

Kvällen blev inte som väntad :) när jag var på väg hem från hanna gick jag förbi ip och där stog det en kontainer och i där såg jag ett cykelhandtag så då gick jag lite närmare och lyfte ner cykel och kolla vilken pärla det var ! jag har alltid velat ha en sån här kärringcykel :D den e fett cool (h) nu ska vi färga om den och pimpa den :D och när jag har gjort sånna här fynd va ju olle och danne tvungen att komma och kolla på dne 8) så då kom dom och våldgästa mig och så försökte vi pumpa upp däcken men det gick inte så bra så vi gick in och såg på film istället :) mkt trevligt tack för det pöjkar ..sen for jag ut och sprang en sväng och sne har jag duschat och blivit medlem på bloglovin så jag kan följa alla era snygga bloggar nu ska jag sussa :) puss <3




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har precis klivit upp så jag får se vad som händer :) Hur är det annars då?

2009-07-27 @ 11:37:23
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0