mys i soffan

Hej hallå nu har jag kommit in efter några timmars målning. Bara trappen kvar nu och den tar jag imorgon. Mina tår är is bitar och man kan tro dom ruttnar bort för jag tog på mig ett par gammskor eftersom jag skulle måla och så tvättade jag trappen med vatten först och då blev jag blöt om skorna och dom där himla skorna färgar av sig grön färg om de kommer vatten på dom :S jättekostigt! så nu har jag gröna fossingar som hulken 8) annars var det ganska skönt att vara ute i friska luften ha en pensel i handen och lurarna på högsta volym. Man hinner tänka på saker och ting ifred. Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på en film på 5an vet ej vad den hette men den verkade bra :) den börjar kl  8 för dom som har tråkigt ;) nu måste jag springa så jag inte missar nått av filmen kingeling !

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Ja, ellerhur! ;o

2009-07-09 @ 02:17:47
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0