Nelly va hä idag :)

Idag har jag varit med nelly vi har roat oss i regnet ... JAG RÖRJAR BLI LESS NU :´( vart är sommaren ... de e liksom höst på sommaren jag vill ha sommar :( ...ineg kul längre ;o..men iaf så har vi sett på film, spelat gh, pratat, sovit, varit ute och gått i regnet ...gjort saker man gör när det regnar helt enkelt :) det blir typ inget med att fara ut med båten när det regnar så mkt ...:( jag som ville fara ut på ulvödagarna :/ aja istället så ska jag nelly och danne ha fotosak (h) så det lär vell komma bilder sen :) vi funderar på bröllop eller 60 tals tema 8) eller har ni något förlag på teman man kan ha ? skulle vara tacksam puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0