Regn...

Nu har jag kommit hem från min lilla trip till gokart banan. Det vart inet som väntat när vi kom dit så hade min kära farbror sett fel det var för barn 7-10 år som fick provköra  och kolla om  man tyckte det var roligt och sedan kanske börja i gokart som en sport. De va vell de jag trodde sa pappa när vi satte oss i bilen igen ; ). Men istället bjöd då peter på fika på lundbergs cafe och bageri. Det är ett litet cafe som liller i stan jättemysigt tycker jag ! det är gammal inredning och det som är bra med cafet är att det inte kostar 70 kr för en fika utan runt 20 bara ; o de gilar vi ! Där träffade jag på olle som var där med hans familj med, det var typ fullsatt men vad annars ska man göra en sån här regning dag ? Jag iaf bekanta mig lite mer med min snart nyingifta faster som kommer från riga i polen : ) Hon hade en jättefin förlovningsring som var av vitt guld, guld och diamanter. Irina som ska gifta sig med peter har typ samma intressen som jag shopping så det ska bli kul att få en sån moster och vem vet kanske en liten kusin till snart med ; ) Jag ser fram emot bröllopet som är en 28/8 typ det är det första riktiga bröllopet jag är på då menar jag efterfesten och allting . Annars så var jag på när min bästa vännina nelly gick brudträna som min syrra ska få gå nu såååååå avis jag är på henne ! det är typ alla tjejers dröm att få gå brudtärna. Min brorsa gick också när han va 1 år bara jag som inte får vara : ( nu ska jag redigera lite bilder som jag tog när jag kom hem sen ska jag springa ut i pissregnet på fys ...ska bli roligt att träffa kompisarna iaf. kramsii Evelina

Kommentarer
Postat av: Niinimaa

låter som en rätt okej dag än fast det regna som de gjorde :P

2009-07-07 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0