slavjobb

Att jobba hemma är bra på ett sätt man får välja hur och när man jobbar men de som e dryg är att de bara finns slavjobb att göra :( jag har putsat trästockar för hand med en stålborste i 2 timmar idag gissa hur många blåsor jag had ei händerna när jag kom in ? typ 75,5 jag tjänade ju 100 kr alltid nått men jag föredrar att skaffa annat sommarjobb (Y) imorgon blir de till att gå upp tidigt och  måla dom. annars har jag suttit här idag klaga inte på att de är dålig skärpa på bilderna här neranför jag orkade inte fixa till de :) om någon vill ha en gäst hos sig så äre bara att slå en pling till mig för jag skulle gärna vilja ha nån att sova hos en vecka framöver . Brorsan har blivit sjuk och de är nått konstigt som han har dragit med sig hem från afrika och de smittar tydligen jättelätt så mamma var tvungen att ringa och fråga om hon får jobba för det har varit jättesträngt att man inte får det om nån i närheten har dom här bakterierna läskigt eller hur :S jag vill inte vara hemma längre ! Annars så har jag ätit jordgubbar idag för första gången i år de va mumma :) Jag tänkte lägga upp 2 låtar som e nice just nu men fattar inte hur man gör de någon som kan hjälpa mig ? hehe såhär är det när man är en ny bloggare (Y) 

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, varför har du putsat trästockar? xd :D

2009-07-07 @ 12:07:56
URL: http://linnea2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0