Smultron, My Love !

God morgon alla mina läsare :) idag ska jag städa lite och packa till stockholm det är inte länge kvar nu 8) på tis far vi äntligen 8D ska bli så himla kul ! ni fattar inte vad jag längtar :) sen ikväll ska jag ut och träna :) jag ska alltså inte göra så mycket mest bara slappa idag ;D familjen är hos farmor så jag har huset för mig själv tills ikväll, ganska nice :) Kvällen igår vart mysig det vart inget bad för mig :o jag vet, jag brukar typ alltid bada men dom sa inte till mig när dom började basta så när jag kom hade dom typ bastat klart ..så snälla är vi i våran familj x) Medan dom bastade så var jag och fotade och åt mig mätt på sultron ni fattar inte hur mycket det fanns där 8) och jag avgudar verkligen smultron ..det är mumma <3 men som sagt kommer lite bilder från igår här nedanför ;) vi höres <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0