Stranden

Natten blev ju inte som väntad hinner inte skriva nu vad som hände för det är sool ute ! :D idag blir det till nyänget med ramona fun fun fun ! såå jag skriver senare ikväll om dagen och natten 8) puss mina kära läsare <3


Hej hopp nu har jag kommit hem efter en kanon dag ! ramona hämtade mig på hennes snygga crossmoppe och så brummade vi till nyänget och där har vi legat och steekt och myst idag. Vi tog även ett litet snabb dopp 8) de var ganska kallt att bada men ett snabbdopp gick bra. sen kom mamma och hämtade mig och så for vi till farmor och åt och så lämnade vi syrran där hon ska vara hos farmor denna vecka eftersom både mamma och pappa jobbar sen for vi hem och så färgade jag håret på mamma .  Jag är pigg som en jag vte inte vad eftersom jag kom i säng kl 4 i natt men nu ska jag ut och springa av mig lite sen ska jag ta en lång dusch och sedan blire vell att jag kommer tillbaka till den här stationen ;) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0