stressigt

idag vaknade jag halv 12 och gick på toa sen ut i köket och så frågade jag pappa varför han inte hade väckt mig och när vi skulle fara då svarade han : oj jag glömde att du skulle med (Y) såå synlig är han vem skulle annars vara barnvakt ? så jag fick 5 min på mig att slänga i mig frukost och borta tänderna sen har jag bakat negerbollar med 2 barn och hållt dom vid liv. De va ganska nice tjänade 150 på att äta godis och få fotmasage (h) hehe nu skulle igentigen mamma och pappa åkt ut med båten men nje då inte i det här vädret ... istället blir vi bombade av hela släkten alla våldgästar oss ;S och jag hade bjudit  hit nelly för jag skulle få ha huset för mig själv med inte dah :) men vi har ju bottenvåningen iaf för brorsan är i umeå (Y) sååå snart kommer hon hit och då ska vi leka :) hej då <3

Kommentarer
Postat av: nelly

packar nu :)

2009-07-10 @ 19:25:47
URL: http://nellyyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0