Som i en skräckfilm !

Nu ska jag berätta vad som hände igår kväll :) Min familj for ut med båten och min brorsa var i umeå så jag skulle sova hemma själv för första gången. Så klart så börjar olle och danne reta mig och säga att jag ska akta mig för claownen nere i källaren och gubben under sängen och så håller dom på om sånt jätte länge och då blir jag så rädd att jag säger att han ska komma hit och ta bort claownen nere i källaren. En stund senare så säger han att han är utanför mitt hus. Jag tror att han bara säger så för att skrämma mig så jag blir lite kaxig och säger jaha du som ser mig kan vell säga vad jag har för kläder på mig ? då hade jag bara trosor och bh på mig för jag var på väg att lägga mig och sova men då skriver han trosor och bh och då tror jag att han bara tur och gissade rätt så jag fortsäter och frågar vilken färg då ? då säger han vit bh och blå/gröna trosor och jag hade svart bh och gråa trosor så då var jag 100% säker att han inte var här. Sen går jag och drar ner för fönstret och låser dörren och går och tvättar mig och borstar tänder och när jag står och tvättar mig så får jag ett sms : varför drog du ner för fönstret ? och då tänkte jag HUR kunde han ha vetat de ? har han ringt grannen och frågat eller ? Nu blev jag rädd på riktigt ! Jag ringer upp olle och han låter nyvaken och säger hej :) jag frågar hur visste du att jag har dragit ner för fönstret !? han säger jag gissade bara :) jag frågar vart han är och han säger att han ligger hemma och kollar på king kong och han brukar kolla på film så de lät trovärdigt och då säger han du har inte alls svarta trosor ( jag hade sagt de för att kaxa imot lite ) då säger jag de har jag ju visst han säger att bevisa de då jag säger de är bara att stiga på dörren är öppen han säger nej du låste ju den för 1 min sen och det var precis det jag hade gjort ! :o sen hör jag hur några kommer upp för trappan och börjar rycka i handtaget jag börjar skrika och lägger på och springer fort som blixten och kollar t genom fönstret då står olle och danne där utanför ! :o fatta dom skrämde livet ur mig :( hehe men natten efter vart trevlig ! vi spelade gh och såg på film tack för kvällen pojkar men ni behövde ju inte skrämma livet ur mig de va lite onödigt :) jag kom i säg vid 4 ;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0