ville sova !

Idag så vaknade men av att pappa kom in halv 10 och skrek " upp och hoppa dom kommer och ska städa !!! " det hde pappa helt glömt bort tydligen (y) men jag somnade 2 i natt så jag vägrade värkligen kliva upp, jag låg kvar fast pappa dragit av mig täcket och dagit upp från fönsterna. Så dom som skulle städa fick komma in och städa medans jag låg och sov lite pinsamt men jag va väldigt trött ! då tycker jag att man ska få sova:) sen när jag vaknade så kom jag på att jag hade kläder på hela golvet dagen innan så jag tror inte dom som städat var så glada...Idag skulle de ju regna men de måste skett ett under för det regnar inte ! men det är lite vått ute än så kan inte måla nu men om en stund blire ut oc jobba ! Igår kväll for jag på fysen i spöregnet och sen hämtade irina och peter mig och så for vi hem till oss och snacka bröllop. Irina hade varit och provat klänningar igår på stan och hon hade hittat en hon gillade som var en sån som sitter över bysten dom tycker jag är jättefina ! om jag skulle gifta mig nu så sulle ja defenitift ha en sån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0