BUSSAR (N)

Jaa nu ska jag snacka om bussar igen hehe stå ut! det var nämligen så att vi hade sovmorgon i morse som vi har bara på måndagar..Men eftersom vi har missat alla sy lektioner typ så tänkte jag att jag tar den vanliga bussen istället och går till sy slöjden och jobbar tills vi börjar. När jag ska gå på bussen är jag glad och pigg och så funkar det inte att trycka och när jag öppnar den så ser jag att busskortet är borta! en sekund senare så kom jag på att jag hade det i min plåtbörs som jag hade någonstans i väskan..Så jag står där och börjar gräva i min väska 1,2 3 min men jag hittar det inte och det vart ju lite pinsamt så jag betalar istället och går in och sätter mig. Direkt när jag satt mig så hittar jag busskortet (Y)

En stund senare kliver en Daniel på, efter vi åkt några minuter till så stannar bussen sen börjar han typ köra bakåt typ kärringstopp fast x10 varje gång han startar får han kärringstopp..vi står där i 5 min 10 min 20 min efter 30 min så kommer det en annan buss som vi får byta till (Y) jag har aldrig varit med om att en buss gått sönder..och jag har åkt buss mkt i 3 år. Njaa jag gillar inte bussar längre. tunnelbana skulle vara mkt bekvämare men dröm vidare..kanske blir stockholm nästa .)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0