DAGEN

Nu sitter jag här iaf och målar naglarna..väldigt intressant va x) men första dagen i skolan idag..kändes vell sådär. Man var vell hyfsad trött..Men dagen gick ganska fort så det var skönt. Vi hade musik sista musiken som jag uppskatade väldigt mkt :) de vart roligt! spelade gitarr och trummer 8) En annan tråkig sak är att vi inte har sy slöjd den här vekcan heller !!!! :o seriöst snart tror jag att jag går och slår till våran rektor :s voi har haft det 4 gånger ? det är inte kul precis :s och jag kommer aldrig bli klar med min halsduk </3 men lika bra det (Y). Det blir träning sen kl 7 på sporthallen :) just nu sitter jag och väntar på mat ! min bror gör kycklingpaj :G åååh så gott det ska bli 8) ha en bra kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0