DISTRIKTSMATCH

Förlåt för att jag inte har bloggat nått idag men de e så att jag har faktiskt inte varit hemma nått..kom nyss hem :) ska berätta vad jag har gjort under dagen..Det börjades med so där jag fick vg <3 woohoo trodde inte att jag skulle få det hehe 8) sen vart det simning och där fick jag mvg på livräddning och längderna :) sen vart det åka buss till sundsvall och spela distriktsmatch ..det gick vell sådär inte bra och inte dåligt ..vi får veta om vi kommer med till sm på måndag (Y) hehe men nu är det så att jag ska ta och lägga mig för imrogon bitti så blir det till att fara och dömma i innebandy flickor 98 och det kommer gå suug känne rjag på mig ;o aja vi får hålla tummarna ! blir dålig uppdatering imorgon med för att jag ska vara i stan och dömma till kl 2 sen hem och göra mig i ordning sen blire fet fest hon mille! men ska försöka blogga en stund där imellan :) ...hare bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0