FILM TIPS !



Vi såg den här filmen hos daniel igår eller jaa halva hehe (A) ..måste blivit något fel när jag la över den till usb minnet (n) ajja jag såg iaf klart den idag och jag tyckte den faktiskt var riktigt bra!  En typisk tjej film kanske hehe men jag gillar dom! kärleksfilm iaf och vad tycker vi tjejer inte är bättre än att ta fram ett paket glass och krypa upp i soffan och mysa och se på en kärleksfilm mmm så mys !


och såklart var det en ny hunk med i filmen som jag iaf inte har sett förut..riktigt cute gay.. hehe är bara tvungen att slänga in några fler bilder på han som ni får njuta av!





Kommentarer
Postat av: Michelle Norman

hahah, jag har sett den 4 gånger på tyå två veckor(a)

Men den var faktiskt riktigt bra! och det skadar ju verkligen inte med att han är så GRYMT snygg!!!

2009-11-23 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0