FÖRELÄSNING

Idag i skolan så vra det inte en vanlig dag..Först vart det utveckling samtal och där kom vi fram till typ att det går bra i dom flesta ämnerna. Men att jag skulle bli bättre att skriva på eng och på grmmatik..eng är ju inte riktigt min grej men jag kämpar på! sedan vill jag bli bättre på problemlösningar i matte och ordkundskap i sv ganska krångliga ord jag skriver nu men jag hoppas att ni förstår. På musiken ska jag även testa att spela piano ( som jag aldrig har gjort typ så jag vte inte hur man tar ett akord pinsamt ! ) det var vell det :)

efter det så fick jag åka med jörgen in till stan eftersom jag missade skolbussen som gick pgav utvecklingssamtalet :o lite läskigt där ! vi skulle iaf in på en föreläsning om att det är jobbigt att ha föräldrar som alkoholist elelr en sjuk förälder huvudtaget..Jag tycker den var intressant ! hon har växt upp med en mamma som alkoholist men när hon var 13,14 så var hennes mamma så sjuk så hon kunde inte vara hemma och då fick hennes pappa jobba jätte mkt så att dom skulle få pengar. Då var det bara hon hemma och hon fick städa,tvätta och sköta om allt och hon var bara 14 + det skulle hon plugga och försöka gömma hur hon hade det där hemma. Jag tror att boken är riktigt bra ! så jag funderar på att läsa den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0