Fullt upp i helgen som vanligt (Y)

Fredag: skola först sen hem äta fara in med buss sen har jag träning från 16.00-18.00 sen ska jag stressa hem och sedan fara in med nelly på ett möte för ungdommar :)

Lördag: kliva upp tidigt packa fara i väg till stan och stå på julmarknad med klassen och sälja hembakat och gå tomtar m.m sedan drar jag mig fort upp till skyttis för att spela match med div 3 sedan hem och mysa med pelly med ben and jerrys ?

Söndag: Kliva upp tidigt skriva en inlämningsuppgift på idrotten för högre betyg, göra läxor...Sedan mot kvällens gång drar jag mig mot min egen match kl 16.00 sen blire en slapp och avslappnad kväll som avslutning på helgen :)

= kommer inte hinna blogga nått typ :/ men jag tänker på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0